
Η σχολική βιβλιοθήκη σε συνεργασία με το τμήμα ένταξης υποδέχτηκαν τα παιδιά του 7ου Νηπιαγωγείου. Οι μαθητές του τμήματος ένταξης διάβασαν το παραμύθι και έκαναν ερωτήσεις στα μελλοντικά πρωτάκια μας. Στη συνέχεια ζωγράφισαν ο, τι τους άρεσε και αποχώρησαν έχοντας ως συντροφιά τον ήρωα του παραμυθιού.