Οι μέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν. Με αυτή την ευκαιρία οι μαθητές της Α1 και Α2 τάξης αποφάσισαν να γράψουν ένα γράμμα στον Άι Βασίλη γεμάτο όνειρα, ελπίδες και επιθυμίες.

Οι μέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν. Με αυτή την ευκαιρία οι μαθητές της Α1 και Α2 τάξης αποφάσισαν να γράψουν ένα γράμμα στον Άι Βασίλη γεμάτο όνειρα, ελπίδες και επιθυμίες.
