Γράμμα στον Άι Βασίλη

Οι μέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν. Με αυτή την ευκαιρία οι μαθητές της Α1 και Α2 τάξης αποφάσισαν να γράψουν ένα γράμμα στον Άι Βασίλη γεμάτο όνειρα, ελπίδες και επιθυμίες. 3E2C34E9 ACB4 4D46 A6C8 A270628EA902 4038CEAD 3D69 491D 98E6 BDB256B005B1