Green fest – Στ’ τάξη

Screenshot 231

Στις 9-5-2025 οι μαθητές/τριες της έκτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά επιδαπέδια παιχνίδια και δράσεις στα πλαίσια του 3ου Green Fest στην κεντρική πλατεία της πόλης μας. Οι δραστηριότητες είχαν θέμα την υγεία και ευεξία, τη βιοποικιλότητα, τη μόλυνση των θαλασσών, την ανακύκλωση και τη συμπερίληψη.

Τα παιδιά πήραν μέρος στις δραστηριότητες με κέφι και χαρά  και επέστρεψαν στο σχολείο κρατώντας στα χέρια τους γλαστράκια με φυτά που φύτεψαν τα ίδια.

Ευχαριστούμε τους διοργανωτές και τους εθελοντές αυτής της πολύ όμορφης διοργάνωσης!