Μια ξεχωριστή εμπειρία για τους μικρούς μαθητές της Α’ τάξης.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής και ιδιαίτερα στην υπεύθυνη, κυρία Αθανασία Καρανίκα, καθώς και στον Σύλλογο ΠΕΡΠΑΤΩ, για την όμορφη δράση που πραγματοποίησαν για τα παιδιά της Α’ τάξης του σχολείου μας.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την αφήγηση του υπέροχου βιβλίου “Μαμούν” ,να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική συζήτηση, αλλά και να παίξουν και να διασκεδάσουν μέσα από δραστηριότητες που προάγουν τη συνεργασία, την ενσυναίσθηση και την αποδοχή. Ήταν μια ζεστή, ουσιαστική και γεμάτη χαμόγελα εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στα παιδιά μας!
Τέτοιες δράσεις φέρνουν τα παιδιά πιο κοντά στο βιβλίο, αλλά και στις αξίες που θέλουμε να καλλιεργήσουμε μέσα κι έξω από την τάξη.