Την Τρίτη 2/12/25, οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το Μέγαρο Μουσικής, όπου παρακολούθησαν την όπερα σκιών με τίτλο “Ο Καραγκιόζης Ριγολέττος”. Η παράσταση ήταν προσφορά της Στέγης Πολιτισμού ΑΜΘ σε συνεργασία με την Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.