
Το τμήμα Ε1 είχε την ευκαιρία να υποδεχτεί τον ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Ροδόπης «Ορφέας» κ. Βόλτση Σπύρο, ο οποίος πραγματοποίησε μια ενδιαφέρουσα και ουσιαστική παρέμβαση μέσα στην τάξη με θέμα την επικοινωνία και τη συνεργασία στην ομάδα–τάξη. Αρχικά, ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με το πώς ένιωσαν για την επίσκεψη, ενώ στη συνέχεια έγινε αναφορά σε ζητήματα σωστής συμπεριφοράς, σεβασμού και ενσυναίσθησης. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, οι μαθητές συνεργάστηκαν σε ζευγάρια, δημιουργώντας κοινές ζωγραφιές με επικοινωνία μόνο μέσω νοημάτων, καθώς και παίζοντας ένα παιχνίδι όπου αντάλλαξαν θετικά σχόλια μεταξύ τους. Η επίσκεψη αυτή ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και άφησε θετικές εντυπώσεις σε όλους.