Εκδρομή στη φύση παρέα με τ’ άλογα

Την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου οι μαθητές των δύο τμημάτων της Β΄ τάξης είχαν την ευκαιρία ν’ ακολουθήσουν τη διαδρομή από την Κομοτηνή στην Ξάνθη από την παλαιά οδική αρτηρία, διασχίζοντας έναν από τους ωραιότερους υγροτόπους της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης, εκείνον της Βιστωνίδας – Πόρτο Λάγους. Παρατήρησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τόσο το εξαιρετικό φυσικό τοπίο, όσο και το πλήθος και την ποικιλία των πουλιών που αυτό φιλοξενεί. Περιηγηθήκανε στο πανέμορφο νησάκι του Αγίου Νικολάου με το ομώνυμο εκκλησάκι, μέσα στη λιμνοθάλασσα, περπατώντας μ’ ενθουσιασμό την ξύλινη γέφυρα που οδηγεί από τον δρόμο στο νησί.

πουλιά λιμνοθάλασσα πουλιά λιμνοθάλασσα2 αγ. νικόλαος τοπίο1 αγ. νικόλαος τοπίο3 αγ. νικόλαος1 αγ. νικόλαος 2 αγ. νικόλαος3ψάρια λιμνοθάλασσα

 

 

Πραγματοποίησαν  στα πλαίσια του έργου e-twinning “The benefits of horse riding in children” επίσκεψη στο Ράντσο Κυριακού που βρίσκεται πολύ κοντά στην παραλία Μυρωδάτου Ξάνθης. Σ’ έναν κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο που λειτουργεί ως Ιππικό κέντρο, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να κάνουν βόλτα γνωριμίας με τα άλογα. Μέσω της αλληλεπίδρασης με τα ζώα οι μαθητές βίωσαν μία μοναδική εμπειρία. Οι υπεύθυνοι του κέντρου πληροφόρησαν τα παιδιά σχετικά με τ΄ άλογα, τη συμπεριφορά τους, τον τρόπο που πρέπει να το πλησιάσουμε, να το φροντίσουμε και ν’ αναπτύξουμε σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας μαζί του.

Στο ίδιο χώρο μέσα σ’ έναν όμορφο ελαιώνα οι μικροί αναβάτες είχαν την ευκαιρία να παίξουν και ν’ απολαύσουν το κολατσιό τους. Μια όμορφη εκδρομή μετά από τόσον καιρό!!

ταμπέλα ράντζου πανοραμική πανοραμική2 ελαιώνας ελαιώνας2 τρώμε5 τρώμε4 χαζεύοντας1 χαζεύοντας2 Δήμητρα Μπαρίς Σπύρος Μαρία Φωτεινή Γιώργος1 Τσαγάν Θοδωρής Αλίσα ενημέρωση τέλος1 Χριστίνα1 Θανάσης1 ενημέρωση τέλος3