Διαδικτυακή συναυλία!

Την Παρασκευή 7/4/2022 το τμήμα ΣΤ2 παρακολούθησε διαδικτυακά τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης με έργα Νίκου Σκαλκώτα και Γιάννη Κωνσταντινίδη, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού της προγράμματος. Τα έργα βασίζονταν σε ελληνικούς παραδοσιακούς ρυθμούς και διευθύντρια ορχήστρας ήταν η κα Ζαφείρα Αντζούς-Ράμος. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία!