Οι μαθητές της Στ΄ τάξης πραγματοποίησαν την Τρίτη 12/04/2022 έναν μεγάλο περίπατο μέσα στην πόλη. Πρώτη στάση η Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης, καθώς ετοίμασαν μια παρουσίαση για την ιστορία του κτιρίου , την οποία παρουσίασαν την Πέμπτη 14/04/2022 στο Δημοτικό Σχολείο Ιστιαίας Εύβοιας. Στη συνέχεια περιπλανήθηκαν στα στενά της Ρέμβης και του Σταθμού, όπου και παρατήρησαν προσφυγικά σπίτια που διασώζονται. Το θέμα των προσφύγων είναι αυτό που εξετάζουν στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων. Γνώρισαν μια Κομοτηνή άγνωστη σε αυτούς!



