
102 χρόνια από την ενσωμάτωση της Θράκης στην Ελλάδα και η σημαία του σχολείου μας με τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες συνοδευόμενη από τη δασκάλα κα Ισμαήλογλου Μπουρτζού παρευρέθηκε στην κατάθεση στεφάνων.
Χρόνια πολλά σε όλους και να χαιρόμαστε όλοι την ελευθερία μας!

