Ανακύκλωση πλαστικών καπακιών

1

Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Ε ΄ τάξης πήραν την πρωτοβουλία για την ανακύκλωση πλαστικών καπακιών με στόχο να συμβάλλουν για ένα καλύτερο περιβάλλον αλλά και να βοηθήσουν στην απόκτηση αναπηρικού καροτσιού τα άτομα που το έχουν ανάγκη.
Οι μαθητές έγραψαν κείμενα σχετικά με το θέμα σε μορφή κόμικς, όπου έδωσαν πληροφορίες για την ανακύκλωση καπακιών. Στη συνέχεια, δημιούργησαν από χάρτινες ανακυκλώσιμες κούτες «κάδους» για την συλλογή των καπακιών, πάνω στις οποίες έγραψαν συνθήματα. Οι κάδοι ανακύκλωσης τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία του σχολείου μας. Περιμένουμε την υποστήριξη όλων σας.
Από δω κι έπειτα τα καπάκια από τα μπουκάλια μας θα τα ρίχνουμε στους ειδικούς κάδους που φτιάξαμε!